Friday, March 13, 2015

BLSYRFF x BRGSJKS

#zinepelacur


Perancangan aku untuk menghabiskan sisa baki hidup aku dekat lendu ni penuh dengan rancangan dan impian. Kalau boleh aku nak tinggal sesuatu supaya kawan kawan aku faham apa itu erti 3 tahun berteduh dekat sini. Sungguh-- aku takkan pernah boleh untuk pergi macam tu saja.

Jadi dalam rangka plan aku-- salah satu zine yang menjadi rancangan aku berkolaborasi bersama anep dalam usaha dan masih dalam proses pembinaan. Sungguh benda ni dah siap 80% dan tinggal hanya beberapa sahaja lagi yang perlu diperbaiki untuk edisi atau cetakan yang pertama ini.

Aku harap kemunculan zine yang sangat tak berapa berani untuk dipasarkan dan tidak sesuai digunakan tajuknya ini dapat memberi kepuasan kepada aku dan Anep dalam melunaskan semangat untuk menulis.

Maaf babe. Ini je yang dapat aku menebus salah.

No comments:

Post a Comment

jika tak tersenangkan; disudi-silakan
beredar angkat kaki-- pergi jalan.

"setiap patah-- bangkit, kayuh semula"