Friday, March 25, 2016

Realized

Baru aku perasan. Yang sebenarnya orang pun ada hati. Orang ada benda lain lagi nak buat selain berada dalam hidup aku. Disebabkan terlalu untuk simpan-- maka ruang dia terganggu.

Aku hampir terlupa semua perkara yang aku ada, orang lain pun ada. Bodohkan?

Dah tiba masa yang paling sesuai sekali untuk aku angkat kaki bagi laluan dan ruang baru. Aku sibuk duduk menjaja yang "Sakit itu selektif-- mengapa perlu pilih?" untuk diri aku. Sedangkan orang lain pun sama.

Masa untuk terlalu berterus-terang-lapis dah habis. Masa untuk ke sebuah dimensi baru itu yang perlu sebenarnya. Yes. Itu yang paling sesuai.

Masa aku dah habis. Sekarang giliran kau. Silakan. Pergi ke awan bebas.

No comments:

Post a Comment

jika tak tersenangkan; disudi-silakan
beredar angkat kaki-- pergi jalan.

"setiap patah-- bangkit, kayuh semula"