Saturday, May 27, 2017

Ramadhan: Here We Go 2017

Agak lama atau lebih tepat dah nak dekat setahun jugaklah tak langsung menjenguk ke sini. Memang tak ada niat langsung nak sambung apa-apa dekat sini dah. Macam ibarat aku sudah kehabisan kata-kata. Tidak perlu lagi meletak apa-apa di sini. Banyak juga post yang telah di buang saban hari. Dan sampai satu tahap-- aku dah malas nak peduli.

Here we go again.

Tak, kali ni bukan nak bercerita perkara sama. Okay tak. Ya, nak bercerita benda yang sama lagi. So lame kan? That's me.

So many things happened lately-- yang besar kecil semua ada. Aku ada nak bercerita dekat sini tapi bagi aku dekat sini cuma tempat meluah apa yang rasa terpendam atau apa-apalah lagi perkara sama macam 6 - 7 tahun lepas.

I do make another blog which dekat sana aku bercerita mengenai "positive vibes only". Oh ya ke? Entahlah.

Bersempena bulan Ramadhan pada tahun 2017 ni, aku akan menulis kembali beberapa perkara yang menjadi memori serta ingatan kepada aku. Berkemungkinan post-post lama akan diguna pakai (yang telah di delete/revert as draft). Refleksi pada diri sendiri dan juga menghabiskan kenangan biar dia duduk dekat sini je. Tak bermain dalam kepala dah.

Aku kalau tak tulis, mulalah benda tu akan menghantui dalam kepala aku. S*** (puasa sorry). So, kena tulis dekat sini. Maka nanti rasa tenang banyak.

Stay tuned!

Yours truly,
Blue x

No comments:

Post a Comment

jika tak tersenangkan; disudi-silakan
beredar angkat kaki-- pergi jalan.

"setiap patah-- bangkit, kayuh semula"